Nedenfor kan du få overblik over, hvad jeg hjælper ambitiøse webshops med. Nøgleordet er vækst, og arbejdet i at
få mere ud af trafikken.
Der er forskel på kunders ønsker, forudsætninger og målsætninger.
Der er forskel på om dit ønske er strategisk sparring, en overtagelse af hele din CRO proces - også hands-on - eller at få mig tilknyttet som ekstern marketingchef/nørd eks. én dag om ugen til stort og småt i afdelingen. Det er brugt rigtigt meget hos mine b2b kunder, der typisk kræver længere samarbejder (pga. den længere lead-time).
Hvis jeg tilknyttes som ekstern marketingchef, sidder jeg typisk fysisk i jeres afdeling de aftalte dage, og eksekverer på et hav af discipliner.
Til alt fra strategi, til at udfordre jeres bureau, til at skrive noget kommunikation, til at lave simple grafiske udarbejdelser (tidl. grafiker) til at hjælpe med konverteringsoptimering, email automations og meget mere.
Mobil / Desktop.
Forestil dig, at du kan løfte din webshops konverteringsgrad fra 2% til 2,5%.
Det lyder ikke af meget, men det er en gennemsnitlig vækst på 25%.
25% flere besøgende vil altså lægge penge i din webshop.
Læg dertil, at vi også kan arbejde på at øge hæve average basket size - altså, hvor mange penge der gennemsnitligt købes for pr. ordre.
Jeg kan hjælpe med at håndtere processen fra teknisk opsætning, analysere minutiøst, bygge hypotesebank inkl. prioritering (cost benefit), udarbejde designs og opsætte A/B splittests.
Med andre ord, hvad du har behov for, for at arbejde målrettet mod en bedre konvertering på din shop.
Mange CRO projekter starter i marketingafdelingen eller hos en stærk kommerciel medarbejder.
Tit og ofte starter et samarbejde med en enkeltstående splittest, for at vise processen internt og finde ud af om et løbende samarbejde giver mening.
Meget ofte ligger guldet gemt ved, at få bygget en bæredygtig, langsigtet CRO-proces, få sikret at der hele tiden kører splittests og at status quo konstant udfordres.
Men også at hypoteser noteres og prioriteres struktureret og klogt.
CRO har mange facetter og handler både om at få flere til at købe, men også at få den gennemsnitlige ordreværdi hæves, at der leadgenereres og meget mere.
Med - og uden gamification
Som co-founder af Leadspin.dk (solgt til MXNEY.io i 2023), kan jeg selvfølgelig hjælpe med leadopsamling og kampagner både med - og uden gamification.
Dét at få en digital krog i dine besøgende er i den grad også et led i konverteringsoptimeringen.
Det giver som oftest både et her-og-nu-salg og mulighed for, at modne dem der har vist interesse, via rettidige, relevante emails.
Ræk endelig ud for uforpligtende sparring eller gratis udkast til netop jeres site.
Tag mig med på råd, og få sparring inden for alt hvad der vedrører sig digital marketing.
Ha´ med med i lommen, lad mig et give opkvikkende, livreddende førstehjælp til din konverteringsgrad og brug mig efter behov.
Denne kører efter klippekortsmodellen, hvor der aftales et fast beløb for et fast antal timer.
Jeg hjælper direktører, ejerledere, selvstændige og hele afdelinger med at bygge et personligt brand op, via LinkedIn.
Jeg "walker selv the talk", med over 13.000 følgere på LinkedIn, og det er den erfaring jeg bringer i spil, når jeg holder oplæg eller konkret hjælper i dagligdagen.
For der er stor værdi for både virksomhed og medarbejder, at have skabe synlighed og blive genkendt for alt det de kan og synes.
Virksomheden får repræsentanter, der vækker noget i andre og tegner virksomheden for noget positivt. Og medarbejderen får bygget et personligt brand op - som gavner deres karriere og selvbillede.
Typisk hjælper jeg med content, kreative kampagner, hvor brug af humor hjælper med at skille jer ud. Det er altafgørende, at jeres sværtforståelige stof, bliver brudt ned og gjort let at forstå, underholdende at læse og anderledes.
Herudover bygger jeg ofte et større emailflow, udarbejder leadmagneter og opsætter annoncer på udvalgte kanaler, der tager udgangspunkt i alt detje har set virke for lign. cases.
For de fleste er det hele forskellen på en hæderlig webshop og en unik, velsmurt webshop. At løfte konverteringsgraden fra 2% til 3% er en forøgelse på 50%, og kan ikke alene betyde langt, langt flere ordre for den samme trafik - det kan også betyde en forøgelse af gennemsnitsordrestørrelsen.