Har du spørgsmål til min rolle som ekstern marketingchef, til hvordan jeg kan hjælpe med at bygge dit personlige brand eller noget helt tredje, så sid ikke på hænderne.
Seriøst, de bliver følelsesløse hurtigere end avocadoen bli´r moden - og umoden igen.
Intet er for småt. Spørg endelig. Spil bold.
Her er begge ben på jorden - og hænderne på tasterne :)
Ja, det gør jeg.
Der er i udgangspunktet ikke stor forskel på de greb og mekanismer der virker b2c og b2b, når det kommer til CRO.
Der er typisk stor forskel på beslutningsprocesser, hvor rationelle og følelsesbetonede de er, gennemsnitsordren mv.
Men ift. købspsykologi, kommunikation, UX on-site mv, er der masser af synergi i CRO arbejdet.
Leverancen afhænger naturligvis af aftalen, men hvis du vil have mig til at gå din webshop minutiøst igennem vil jeg i udgangspunktet levere en halvstor potentialeliste over sider og elementer, vinkler og kommunikation.
Derudover kan vi også lave aftale om at mine partnere og jeg står for selve eksekveringsdelen løbende måned for måned, for at levere de bedste resultater, uden du behøver være hands on.
Det vil i så fald typisk bestå af teknisk opsætning, analyser, hypotesebank, design og A/B splittesthåndtering.
Jeg har hjulpet ambitiøse webshops og virksomheder i mere end 15 år med at opbygge -, optimere - og skalere digitale forretninger.
Bl.a. gennem konverteringsoptimering, sprød kommunikation med målet om gnidningsfrie købsrejser.
Jeg har hjulpet b2c og b2b virksomheder.
Og både arbejdet rent med digitale cases og broen mellem det digitale og fysiske butikker. Jeg har været involveret i apps og nørdet meget med loyalitstsprogrammer, kundeklubber og er SaaS-løsninger.
I dag er jeg bl.a. også medejer af www.leadspin.dk, der hjælper virksomheder med at øge salget og opsamle leads via gamification.
Med andre, jeg har prøvet meget og vil sandsynligvis kunne hjælpe dig også.
Nej.
Jeg plejer at sige, at jeg hjælper med vækst.
Fordi alt hvad vi samarbejder omkring, tager afsæt i hvordan vi kan skabe vækst.
Nogle gange er en analyse og et overblik nok.
Andre gange kræver det også hands-on eksekvering.
Og nogle gange er det ren strategisk sparring, der er løsningen.
Jeg er stærk på sammenhængskraften mellem marketingdisciplinerne, strategien og til at finde hullerne i osten.
Nogle vil gerne have hjælp til at nørde rigtig tungt ned i én disciplin, mens andre har brug for at have mig som sparringspartner på siden af strategiske beslutninger.
Begge dele trives jeg rigtig godt i.